04

גיבוש / מיזוג צוותים

אפשר לבד… זה נכון!

אבל ביחד זה עולם אחר! 

בסדנא זו עם חיה אלוף נדבר על: אהדה – הסכמה – תקשורת, על חשיבות הביטוי האישי והייחודיות של כל פרט בקבוצה, בלי לוותר על כללים מחייבים ליצירת צוות ממוקד מטרה ומנצח! בסדנא זו הדגש הינו על פיתוח יכולות של הסתגלות היחיד לקצב הקבוצה, שתוף כל חברי הקבוצה, בניית ערכים של כבוד וסגנון תקשורת מוסכם על כל חברי הצוות.

בניית הסכמות לפתרון קונפליקטים ובמיוחד לימוד כל אחד מחברי הצוות איך לבטא את עצמו וייחודיותו שלא על חשבון אחרים. לדעת מתי לתפוס במה ומתי לשמש כמקהלה. מתי לפרוץ קדימה ומתי להמתין בסבלנות. מתי להגיד- "אני" ומתי להגיד "אנחנו"… הסדנא כמובן נותנת כלים, את התבונה שמאחוריהם ואימון בכלים הנ"ל.

חיה אלוף

בהדרכת חיה אלוף , Ph.D במדעי ההתנהגות, MBA במנהל עסקים, עם התמחות בפסיכולוגיה עסקית שמח על בקשתכם לטעום מסדנאות והשתלמויות בטעם אחר.

חיה אלוף יצרה עבורכם חבילת הדרכות בנושאים שיכולים לשפר משמעותית את השגת מטרות הארגון, תפקוד הצוותים , שיתוף הפעולה והאווירה. הסדנאות מעניקות כלים לכל אחד מהמשתתפים הן לפיתוח האישי של עצמו, התקדמותו והשגת מטרותיו האישיות והן ליכולת של הפרט בארגון לשתף פעולה עם מטרות הארגון, להפנים אותם ולפעול בצוות להשגתם.

סגנון ההנחיה של חיה אלוף הינו ייחודי. הקצב הוא מהיר וחד! הנוכחים משתתפים. חושבים. משתפים .יוצרים חדש. מפנימים. מתאמנים. מרגישים. צוחקים. לומדים!!

מעוניינים לשוחח עם חיה אלוף?

03 - 6810460 | 054-4545112​

?רוצים שאנחנו ניצור איתכם קשר

השאירו לנו פרטים ונחזור בהקדם!

סגירת תפריט