03

,פיתוח כישורים
תקשורת ומוניטין

אפשר להגיע לתוצאה…

רק איך ניתן להגיע לתוצאה אידיאלית,

ביעילות, קלות ולא במקרה עם פחות

לחץ ודאגה, מתח וחרדה???

בסדנא זו עם חיה אלוף נקדם תוצאה אידיאלית בלפתור את סוגיית תורשה וסביבה לפחות עבור עצמינו וילדינו או כל מי שמסביבנו. היכולות נרכשות או מולדות? נבחן את הקיימות, נבחר את הרצויות, נסמן אותן ונאמץ אותן. בחירת היכולות, אימון בהם, אהבת העשייה – התערבות והנחייה עצמית לכיוון הרצוי – יש בה כדי להביא לתוצאה אידיאלית ושלא במקרה!

כמו כן,  נרכוש כללי תקשורת עדכניים המשרתים את מטרותינו לטווח קצר וארוך. נבחר היכן, מתי, עם מי ועל מה לנהל מו"מ ואיך. נבחן את שפת הגוף ואיפיוני הקול המשתתפים במשחק המסרים. נקבל אינפורמציה על המוניטין שלנו ואיך הגענו אליו. האם הוא זה שראוי שיישאר או שתם זמנו וצריך לבחור חדש. ואז אנו מגיעים אל מילת הצמרת – לבחור! מילה הממצה בתוכה את פיתוח הכישורים במיטבו!!!

חיה אלוף

בהדרכת חיה אלוף, Ph.D במדעי ההתנהגות, MBA במנהל עסקים, עם התמחות בפסיכולוגיה עסקית שמח על בקשתכם לטעום מסדנאות והשתלמויות בטעם אחר, בסגנון אחר ובאווירה אחרת. 

חיה אלוף יצרה עבורכם חבילת הדרכות בנושאים שיכולים לשפר משמעותית את השגת מטרות הארגון, תפקוד הצוותים, שיתוף הפעולה והאווירה. הסדנאות מעניקות כלים לכל אחד מהמשתתפים הן לפיתוח האישי של עצמו, התקדמותו והשגת מטרותיו האישיות והן ליכולת של הפרט בארגון לשתף פעולה עם מטרות הארגון, להפנים אותם ולפעול בצוות להשגתם.

סגנון ההנחיה של חיה אלוף הינו ייחודי. הקצב הוא מהיר וחד! הנוכחים משתתפים. חושבים. משתפים .יוצרים חדש. מפנימים. מתאמנים. מרגישים. צוחקים. לומדים!!

מעוניינים לשוחח עם חיה אלוף?

03 - 6810460 | 054-4545112​

?רוצים שאנחנו ניצור איתכם קשר

השאירו לנו פרטים ונחזור בהקדם!

סגירת תפריט